torsdag 1 maj 2008

Gaaah!

Min mor ringde just och undrade vad jag hade för mig. Umm, inget särskilt svarade jag. Dumma umma jag. Så bra, tyckte mor, då kommer jag och min nya kille förbi och hälsar på!

Gaaah! Mor kommer på besök, med sin nyfunna kärlek (min mor har inte något vidare gott omdömme när det gäller vilka hon faller för. Senaste killen kostade henne en halv miljon med konkurs som följd.) och jag ska sitta här och vara trevlig med dem tills de behagar bege sig hem igen! Och det är inte så att jag kan slänga ut dem efter en stund direkt, för det är ändå en nästan 5h lång bilresa, t o r, de ger sig ut på. Gaaah!

My god; aldrig har jag längtat så mkt efter att få plugga företagsvärdering istället!

1 kommentar:

Jens sa...

Du får väl "martyra" dig lite, och sucka över hur du offrar din studietid för att umgås med dem. :-)