söndag 11 mars 2007

Jag

Jag är en 18-årig underklädesmodell som pluggar till veterinär och...

Nej? Mm, kanske inte. Jag försöker igen.

Jag...

Jag är Dryga 30, och inte särskilt nöjd med detta. Jag är en cyniker, men en humoristisk sådan. Jag är antagligen intelligentare än de flesta du har träffat, men det gör mig inte smartare än genomsnittet. Jag är dryg, egocentrisk och manipulativ och fan vet varför jag kommer undan med det. Jag kan vara karismatisk, om jag vill. Jag får ibland höra att jag ser bra ut, och jag antar att det ligger en del i det. Jag vet att jag har ett bubblande skratt som lätt smittar, och jag älskar äventyr.

Jag är också en asocial datanörd som föredrar att ha min skärm som enda öga in mot världen. Jag är pragmatisk, uppriktig och frank, vilket gör att människor sällan förstår mig och jag sällan förstår dem. Jag har svårt att läsa kroppsspråk men lätt för att läsa tekniska specifikationer. (Det säger en hel del om mig, eller hur?) Jag tycker att kvinnor, generellt sätt, är vackrare än män men ändå är det män jag faller för i 80% av fallen. Go figure...

Jag har ett stort hjärta, men jag fick aldrig instruktionsboken till det.

Det här är min värld. Här skriver jag (för vem?) om mitt liv, så som jag ser det. Här finns även Sakerna i mitt huvud, för jag känner att koncept som lyckats göra sig så distinkta förtjänar en plats i etern. Det här är min övning i tillit, och i att uttrycka mig så att människor (någon?) förstår. Det återstår att se om jag lyckas.

Inga kommentarer: